ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לא רק מדברים
פלאפון העלתה השנה לאוויר את מספר הקמפיינים הרב ביותר; את טבלת השקת מותגים לשנת 2004 מובילה חברת שסטוביץ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/12/2004 11:32
חברת פלאפון העלתה השנה לאוויר את מספר הקמפיינים הרב ביותר, כך עולה מדרוג 2004 של יפעת בקרת פרסום.
 
פלאפון, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי,  פרסמה בשנה החולפת 436 גרסאות חדשות ושונות לקמפיין המיתוג מחדש של החברה. יצוין כי נתון זה כולל גם את הקמפיינים לאסקייפ, הנחשב מותג דינמי מבחינה פרסומית.
 
במקום השני בדירוג נמצאת חברת הכבלים, הוט, עם 395 גרסאות שונות לקמפיין. הוט העלתה בשנה החולפת קמפיינים
בין השאר למבצעים שונים, תוכניות חדשות ושירות גלישה מהירה באינטרנט, באמצעות שני משרדי הפרסום של החברה: שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי.
 
קו-אופ הריבוע הכחול היא רשת השיווק היחידה שנכנסה לחמישייה המובילה בדירוג, והיא ממוקמת שלישית עם פרסום של 393 גרסאות שונות לקמפיין.
 
את המקומות הרביעי והחמישי תופסות שתי חברות הסלולר הנוספות,  פרטנר וסלקום, עם 347 ו-321 גרסאות קמפיין חדשות בהתאמה.
 
דודי בלסר בקמפיין של HOT
דרור קרן בקמפיין של סלקום
איש שמח בקמפיין של פרטנר
משיקים מותגים
את טבלת השקת המותגים  מובילה חברת שסטוביץ, שהשיקה השנה 15 מותגים חדשים. בין המותגים: ג'ילט power m3, (באמצעות משרד הפרסום פוגל/Oglivy, סדרת Almay (באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי), הבושם Cinema מבית סאן לורן ועוד.
 
את המקום השני חולקות החברות אלפא קוסמטיקה ולילית, שהשיקו 13 מותגים חדשים כל אחת. אלפא קוסמטיקה עם מותגים כגון: ניוואה תחליב רחצה, ניקל סדרת טיפח לגבר, Balman בושם לגבר (באמצעות בר-להבי-קורן); לילית עם המותגים:  Chic לגבר מבית קרולינה הררה, מוסקינו לאישה ושפתון פופה (באמצעות טמיר-כהן).
 
במקום השלישי,  עם מספר המותגים החדשים הגדול ביותר בתחום המזון, תופסת אוסם עם 10 מותגים חדשים בהם: דגני הבוקר של במבה, מיונז 5% ועוד.
 
ג'ילט במותג חדש לגברים
אוסם במותג חדש לילדים
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...