 |
משרד הפרסום גיתם/BBDO החליט לציין את פתיחת 2005 בתערוכה מיוחדת הכוללת עשרות עבודות פרינט מקוריות שנוצרו עבור מותגים בהם מטפל המשרד - וטרם פורסמו. "Save The Print - התערוכה שמחזירה לפרינט את הכבוד המגיע לו", תציג בין השאר מודעות עבור תנובה, אסם, סוני ושופרסל. לדברי מנכ"לית המשרד, מיכל המאירי, "התערוכה היא אחת ממגוון הפעילויות שנערכו השנה, במסגרתה אתגרנו את עובדי גיתם ליצור קריאייטיב חכם, נועז ובלי גבולות". סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם, אסי שביט, הוסיף כי "בניגוד למה שחושבים, קריאטיב זה לא רק טלוויזיה אלא גם פרינט. פרינט חכם ואפקטיבי נחשב לאתגר מיוחד מכיוון שתרבות המגזינים והעיתונים בישראל אינה מפותחת יחסית ועדיין יש לנו הרבה פערים לצמצם יחסית לעולם. אחת ממטרות התערוכה היא להעלות את הנושא למודעות של אנשי המקצוע ולהביא להגדלת ההשקעה הקריאייטיבית גם במדיה הזו". יצוין כי לפתיחת לתערוכה, שתחל ב-6 בינואר במשרדי גיתם ברמת גן, יוזמנו כ-600 איש, בהם: עיתונאים, לקוחות המשרד וקולגות מהענף.
|
 |
 |
 |
 |
|
|