 |
משה גאון, אחד השותפים במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מפנה בימים אלה קצת זמן לעסקים פרטיים. גאון ישקיע בחברה חדשה שתתמחה בטיולי הרפתקאות ואתגרים - תחביב ידוע של גאון בשנים האחרונות. בימים אלה מקימים יוצאי החברה הגאוגרפית אריק ברא"ז ואייל זיידוש את חברת "Xtrip – הטריפ של החיים". החברה תציע טיולי הרפתקה מיוחדים כגון: טיולי ג'יפים, אופניים, אופנועים, ראפטינג, סנפלינג, טיפוס הרים ועוד, המיועדים לקהל מבוסס השוחר אתגרים. לדברי אריק ברא"ז, החברה לא תתחרה בחברות התיירות הקיימות בשוק הישראלי. "הייחוד שנציע הוא במתן מענה ספציפי לצרכן הישראלי, אשר מוכן להשקיע במסעות אטרקטיביים המובנים מקבוצות חברים שרוצים לצאת למסעות וטיולים, מאתגרים ומרגשים אשר יכניסו עניין ואקשן לחיים", מסביר ברא"ז. ברא"ז הוסיף עוד כי "המסלולים שייצאו מ-Xtrip יהיו למקומות מרוחקים ומאתגרים. הטיולים עצמם יכללו מוטיבים הרפתקנים ופיזיים, הדורשים כישורים מוקדמים, כגון: רכיבה על אופנועים, כושר פיזי, טיפוס הרים, נהיגת טרקטורונים. במקביל נציע גם טיולים למקומות קרובים עם דגש על דרכים מעניינות". גאון, שיחזיק בכשליש ממניות החברה, מעריך את פוטנציאל השוק בכ-10% מהאוכלוסייה בישראל. "עקב הצמא שמתעורר לטיילות שאינה נתפסת 'כטיול מאורגן' בקרב הקהל ההרפתקני שמוכן להשקיע בטיולים מסוג זה, נפתח חלון הזדמנויות לכניסה לשוק במועד זה", אומר גאון. בכוונת החברה להציע מדי שנה 15 טיולים ומסעות ייחודיים כגון: שבטי אתיופיה ואוגנדה במזרח אפריקה, מדבריות נמיביה, מרוקו, פסגות ההימלאיה של הודו ונפאל, מקדשי קמבודיה,ועוד. מידע על המסלולים ניתן יהיה לקבל באתר האינטרנט המיוחד שמפתחת החברה בימים אלו. יצוין כי כבר במהלך ינואר 2005 ייצאו 4 קבוצות בג'יפים ואופנועים, למסלולים שונים בהודו. מחיר ממוצע למסע בן 10-12 ימים, נאמד ב-2200 דולר לאדם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|