 |
חברת שלושת האופים (מקבוצת נטו) יוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת הפיצות לייט שהושקו לאחרונה, בהשקעה של מיליון שקלים. על פי הקמפיין, מוצרי הסדרה החדשה מכילים כשליש מכמות השומן והקלוריות שיש בפיצה רגילה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יציג לראשונה את פתיח "החתול השואג". פתיח זה ילווה מעתה את כל מסעות הפרסום העתידיים של החברה. החתול, המופיע באנימציה, שואג את ה"מיאו" המפורסם מפרסומות העבר של שלושת האופים. רווח עצמו יופיע גם בסרטון הנוכחי ביחד עם בובת הפיתום המוקטנת. הקמפיין יעלה השבוע למשך כחודש, ויכלול פרסום בערוצים השונים בטלוויזיה, דיול מאסיבי בנקודות המכירה ומבצעי החדרה אטרקטיביים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|