 |
בקי גריפין אומנם ויתרה על MTV, אך המפרסמים הישראלים כך נראה, ממשיכים לראות את הפוטנציאל המסחרי בערוץ.
חברת IMH המשווקת את ערוץ המוזיקה בישראל, דיווחה על עלייה של 10% בזמן האוויר של הפרסומות הישראליות בערוץ, בשנה החולפת. מנתוני החברה עולה כי במהלך 2004 נקנו על ידי מפרסמים ישראלים 555,144 שניות זמן אוויר, לעומת 501,951 בשנת 2003 . עוד עולה כי חברת אסם, העלתה השנה 10 קמפיינים ב-MTV, והיא נמצאת בראש טבלת המפרסמים בערוץ לשנת 2004. עוד הובילו את הפרסום בערוץ: החברות הסלולריות פרטנר ופלאפון, מקדונלדס, חברת הכבלים HOT, החברה למשקאות, פרוקטר & גמבל וחוגלה.
דן רון, מנכ"ל IMH: "מגמת העלייה בפרסום בערוץ, מוכיחה כי המפרסמים כיום מבינים שכדי להגיע לקהל צעיר עליהם להשתמש במדיה הנוגעת בעולמם". רון הוסיף כי "MTV נחשב לערוץ חזק במיוחד בקרב גילאי 12-17".
|
 |
 |
 |
 |
|
|