 |
תחנת הרדיו האזורית Esc99 מעלה היום באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מסע פרסום בחמישה אתרי אינטרנט ובתחנת טלוויזיה אחת. מסע הפרסום, שילווה בשיווק ויראלי לקהל היעד הממוקד של מנהלי המדיה, עולה באתרים גלובס און ליין, דה מרקר, אייס, YNET ו-NRG. כמו כן, יעלה מסע הפרסום בערוץ "מוזיקה 24" בטלוויזיה. הפרסומת מתרחשת בחדרו של נער מתבגר המאזין למוסיקה בפול ווליום. אביו של הילד נכנס לחדר, וצועק לעבר בנו "כמה פעמים אמרתי לך – תגביר כבר!". ב-Esc99 מציינים שעל פי סקר TGI האחרון (מחקרי סינגלסורס, מקבוצת טלסקר), תחנת הרדיו ממוצבת במקום ראשון בהאזנה בימי חול, בהשוואה לכל תחנות הרדיו האזוריות. חנה גרטלר, מנכ"ל 99Esc: "מטרת מסע הפרסום לקעקע את ההנחה כי תחנת הרדיו מואזנת על ידי צעירים בגילאי 12 עד 17 בלבד. הסקר מוכיח כי התחנה, שתפסה מובילות ללא עוררין בקרב צעירים מאד, 'השתלטה' גם על הרגלי האזנה של מבוגרים יותר, בגילאי 18 עד 40".
|
 |
 |
 |
 |
|
|