ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תגביר כבר!
קמפיין חדש לרדיו Esc99 פונה לקהל היעד הממוקד של מנהלי המדיה, ועולה באינטרנט ובטלוויזיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
3/1/2005 15:03
תחנת הרדיו האזורית Esc99 מעלה היום באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מסע פרסום בחמישה אתרי אינטרנט ובתחנת טלוויזיה אחת. מסע הפרסום, שילווה בשיווק ויראלי לקהל היעד הממוקד של מנהלי המדיה, עולה באתרים גלובס און ליין, דה מרקר, אייס, YNET  ו-NRG. כמו כן, יעלה מסע הפרסום בערוץ "מוזיקה 24" בטלוויזיה.
 
הפרסומת מתרחשת בחדרו של נער מתבגר המאזין למוסיקה בפול ווליום. אביו של הילד נכנס לחדר, וצועק לעבר בנו "כמה פעמים אמרתי לך – תגביר כבר!".
 
ב-Esc99 מציינים שעל פי סקר TGI האחרון (מחקרי סינגלסורס, מקבוצת טלסקר), תחנת הרדיו ממוצבת במקום ראשון בהאזנה בימי חול, בהשוואה לכל תחנות הרדיו האזוריות.  
 
חנה גרטלר, מנכ"ל 99Esc: "מטרת מסע הפרסום לקעקע את ההנחה כי תחנת הרדיו מואזנת על ידי צעירים בגילאי 12 עד 17 בלבד. הסקר מוכיח כי התחנה, שתפסה מובילות ללא עוררין בקרב צעירים מאד, 'השתלטה' גם על הרגלי האזנה של מבוגרים יותר, בגילאי 18 עד 40".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...