ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שנה אזרחית טובה לערוץ 9
זמן האוויר לפרסום בערוץ גדל ב-2004 ב-41%; סנו ופרוקטר&גמבל מובילות את טבלת המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
4/1/2005 9:40
מנתונים שמפרסם היום ערוץ 9 עולה כי שנת 2004 עמדה בסימן מפנה ביחסם של המפרסמים לערוץ. על-פי נתונים, זמן האוויר לפרסום בערוץ גדל ב-41% - מ-2,169,571 שניות זמן אוויר לפרסום בשנת 2003 ל-2,979,192 שניות בשנת 2004.
 
חברות הצריכה סנו ופרוקטר&גמבל מובילות את טבלת המפרסמים בערוץ, עם 171,906 שניות ו-100,277 שניות בהתאמה.
 
לדברי סמנכ"ל השיווק בערוץ, נאווה משולם, מדובר בעלייה של עשרות אחוזים לעומת זמן האוויר לפרסום שהקצו החברות בשנת 2003.
 
עוד נמסר על עלייה משמעותית גם בזמני הפרסום של חברת בזק, אשר עלתה מהמקום החמישי בטבלת המפרסמים לשנת 2003 עם 25,746 שניות למקום השלישי ב-2004 עם 87,897 שניות.
 
מפרסמים נוספים אשר בלטו השנה בערוץ 9: הוט (49,306 שניות  – מקום רביעי בטבלת המפרסמים); יס ( 38,94 שניות  - מקום חמישי); שלוש חברות הסלולר – סלקום (29,221 שניות ), אורנג' (22,914 שניות) ופלאפון (22,565 שניות); דיזיין 22 (28,800 שניות); אסם (20,382 שניות); וחברות התקשורת הבינלאומיות: ברק (22,988 שניות), קווי זהב (19,403 שניות) ובזק בינ"ל (16,799 שניות).
 
ראלי קוברסקי, מנכ"ל ערוץ 9, מסר כי  "העלייה הדרמטית במכירת זמן פרסום בערוץ מוכיחה כי המפרסמים הפנימו שחשיפה בערוץ מביאה אותם אל קהל נוסף שלא צופה בערוצים המסחריים האחרים, קרי ערוץ 2 וערוץ 10. אנחנו צופים כי מפרסמים נוספים יפנימו זאת במהלך השנה הקרובה, ומגמת הגידול בזמן הפרסומות תימשך גם ב-2005".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...