 |
תלמה יוצאת בקמפיין תומך למבצע דגני הבוקר של החברה, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. במסגרת המבצע, כל הקונה שלוש אריזות של מותגי הילדים עוגי, שוגי וקוקומן, יזכה בצעצוע חינם מתנת רשת כפר השעשועים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יכלול טלוויזיה ועיתוני ילדים - למשך שלושה שבועות. מהחברה נמסר כי המבצע נועד לחזק את החיבור בין המותגים לקהל היעד – ילדים בגילאי 6-14. עוד נמסר כי "ממחקרים שביצעה החברה בקרב קבוצות מיקוד, עולה כי קיימת העדפה ברורה בקרב ילדים למתנות מיידיות בעלות ערך נתפס גבוה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|