 |
חברת טמפו יוצאת במבצע למותג המים המינרליים "סאן בנדטו", במסגרתו יוגרלו 4 חופשות סקי זוגיות לאלפים. המבצע הינו חלק מהפעילות השיווקית של סאן בנדטו בישראל, ומטרתו לתמוך במסר השיווקי של המותג - "לקחנו את האלפים – הכנסנו אותם לבקבוק". המבצע ילווה בפעילות קד"מ בהשקעה מדווחת של מיליון שקלים, תחת הסיסמא: "סאן בנדטו - פסגת המים מהאלפים". שוק המים המינרליים בישראל מגלגל 80 מיליון דולר בשנה (ללא הכדים) ומראה שיעור צמיחה של כ-7% בשנה. השחקנים הבולטים בענף הם: "מי עדן", "נביעות" ,"סאן בנדטו", "עין גדי" ו"לייף".
|
 |
 |
 |
 |
|
|