ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קטגוריות חדשות בתחרות אפי
בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי לשנת 2005 יוענק פרס על הישגים שיווקיים לאורך זמן
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/1/2005 11:50
תחרות האפי, תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי לשנת 2005, תכלול השנה מספר קטגוריות חדשות, שהבולטת בהן היא פרס אפי פלטינום על הישגים שיווקיים לאורך זמן (3-5 שנים).
 
יו"ר חבר השופטים של התחרות ומנכ"ל אל על, עמוס שפירא, מסר כי "לא אחת נתקלתי בביקורת על כך שקשה לשפוט מהלכים שיווקיים בטווח זמן קצר. אמנם אין פסול, לדעתי, להוקיר גם הצלחה בטווח הקצר, אך לאחר שצברנו מספיק ניסיון, נוכל להעניק השנה הוקרה גם להישגים שהפגינו הצטיינות מתמשכת לאורך זמן".
 
קטגוריות חדשות נוספות שיוצגו בתחרות: פרס האחריות החברתית, בו יבחנו המהלכים השיווקיים של ארגונים ומלכ"רים העוסקים באחריות חברתית, וכן פרס על מהלכים פרסומיים שיווקיים של ארגונים המנהלים תקציבי פרסום קטנים של עד 100 אלף דולר.
 
יצוין כי עד כה התקיימה התחרות בארבע קטגוריות: מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה לא מתכלים וקטגוריית פיננסים, שירותים ותקשורת.
 
התחרות משותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל והיא נערכת זו השנה החמישית. ההרשמה לתחרות תסתיים ב-21 בפברואר.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...