ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קסטרו נפרדת מבלסר וגריפין
מתכננת "שינוי אסטרטגי בקונספט הפרסומי", ונפרדת מדוגמני הבית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/1/2005 13:09
רשת האופנה קסטרו, הודיעה היום על כוונתה לשנות את האסטרטגיה הפרסומית שלה, עם השקת עונת אביב קיץ 2005. לאור השינויים קסטרו הודיעה שהיא נפרדת מדודי בלסר ובקי גריפין, הדוגמנים שהובילו את הקמפיינים שלה בתקופה האחרונה- בלסר מאז שנת 2000, וגריפין מ-2003.
 
בהודעת החברה נכתב: "חברת קסטרו מתכננת שינוי אסטרטגי בקונספט הפרסומי לקראת קמפיין חדש. בשל כך קסטרו מסיימת באהבה ובידידות את חוזה ההתקשרות עם הכוכבים ומובילי הקמפיין דודי בלסר ובקי גריפין".
 
גריפין, שסיימה לאחרונה גם את עבודתה ב-MTV אירופה, אמורה לקבל תפקיד גדול יותר בעונה הבאה של סדרת הדרמה היומית "אהבה מעבר לפינה".
 
בלסר, שמשחק בקבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון, החל לפני כחודשיים סטאז' במשרד עורכי דין.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...