 |
חברת פסיפיק, יבואנית רכבי ניסאן בישראל, יצאה בקמפיין דיוור לקהל הנשים מהעשירון העליון, תחת הכותרת "המאהב". הדיוור, באמצעות חברת הקד"מ יאללה, ממוקד לכ-2,000 נשים, וכולל שלושה "מכתבי אהבה" שנכתבו בכתב יד על נייר לא ממותג. במכתב הראשון נכתב "ראיתי אותך בקניון, חשבתי שאולי כדאי שנסתובב יחד", במכתב שני נכתב "אוהבת טבע?! לטייל יחד יהיה הרבה יותר כיף", ובדיוור השלישי, הצפוי להתקבל היום (ה'), יקבלו הנשים את הפתרון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|