מקימה נבחרת של ספורטאים צעירים בתחומי ספורט האקסטרים, תחת השם VirusTeam, בהשקעה של 100 אלף שקל
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 6/1/2005 10:45
קבוצת הוניגמן משקיעה 100 אלף שקלים במותג האופנה "וירוס" ומקימה נבחרת של ספורטאים צעירים בתחומי ספורט האקסטרים, תחת השם VirusTeam. הנבחרת תקיים הופעות ברחבי הארץ ותלמד ילדים ובני נוער כיצד לקחת חלק בספורט האקסטרים בצורה בטוחה.
במסגרת ההשקעה, אף יעניק המותג את חסותו לתחרויות שונות בתחום הספורט האתגרי, כגון: תחרות BMX שתתקיים בסוף החודש.
יצוין כי בתקופה הקרובה תעלה "וירוס" אתר אינטרנט התומך בתחומי ספורט האקסטרים, שיספק תוכן ומידע על הנבחרת והתחרויות השונות בתחום.
המותג וירוס מציע מגוון רחב של מוצרי אופנת גלישה, ספורט אתגרי ואופנת רחוב לילדים. הוא משווק בכל סניפי הוניגמן קידס.