ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ההכנסה הצדדית של דב נבון
יוביל את הקמפיין ההומוריסטי המשותף לחברת הביטוח אריה ולפז. ההערכות: קיבל כ-300 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/1/2005 9:51
השחקן דב נבון נבחר להוביל את הקמפיין המשותף של חברת הביטוח אריה מקבוצת כלל וחברת האנרגיה פז. 
 
הקמפיין יציג את המיזם המשותף לשתי החברות, במסגרתו תשווק פוליסת ביטוח רכב חדשנית, המבוססת בעיקרה על מספר הקילומטרים שנסע המבוטח ברכבו בכל חודש. 

באחד הסרטונים שיעלו לאוויר נבון מגיע לגן חיות ולא מבין למה הוא נדרש לשלם מחיר כרטיס מלא, למרות שבא לבקר רק את הפיל.
 
יצוין כי לצורך הפקת הקמפיין נוצר שיתוף פעולה בין שני משרדי פרסום: ברוקנר נטע (משרד הפרסום של אריה) אשר חיבר את הקריאטיב והופקד על האסטרטגיה, ומק'אן אריקסון (משרד הפרסום של פז) אשר טיפל ברכש המדיה.
 
הקמפיין, תחת הסיסמה: "נסעת פחות, שילמת פחות", יכלול טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות, בהיקף כ-700 אלף דולר.
 
על פי ההערכות בענף קיבל נבון כ-300 אלף שקל עבור השתתפותו בקמפיין.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...