 |
/images/archive/gallery/212/685.jpg קמפיין אורנג'
 |
|
ציון לשבח לקמפיין הדור השלישי של orange |
|
בכנס המותג השנתי של orange, שהתקיים לאחרונה בפריז, זכה הקמפיין למחמאות רבות. גדעון עמיחי: "הוכחנו יכולת הפקה ברמה בינלאומית" |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 10/1/2005 11:04 |
|
|
|
|
 |
קמפיין הדור השלישי של פרטנר, תחת הסיסמה: "חוויה בעוצמה שלא הכרת", זכה לציון לשבח במסגרת כנס המותג השנתי של orange, שהתקיים לאחרונה בפריז.
קוסטנס קפדנט, מנהלת המותג הבינלאומי, הציגה את הקמפיין בדברי הפתיחה שלה, והחמיאה לעבודת צוות orange ישראל בשמירה על חוזקת, איכות ועוצמת המותג. "לצאת בקמפיין של חברה ללא תקשור לוגו וללא אזכור שם המותג, זהו חלום ושאיפה של כל מותג בעולם", אמרה קפדנט.
גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב ראשי בשלמור-אבנוןעמיחי / Y&R , אומר: "פרטנר בחרה להשיק את הדור השלישי לפני רוב מדינות orange בעולם. המשימה היתה לייצר קמפיין נועז, אחר ובולט שיוכל לשמש גם מדינות נוספות בהחדרה. זה לא סוד שאיכות הפרסום הישראלית מיישרת קו עם העולם, ובמקרה של סרטון הדור השלישי, מוכחת גם יכולת הפקה ברמה בינלאומית מהגבוהות והמורכבות ביותר". יצוין כי ישראל היא למעשה מדינת orange הראשונה שהשיקה את שירותי הדור השלישי בקמפיין גדול שכלל פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות. כשבוע לאחר השקת הדור השלישי בישראל, השיקה orange צרפת את הדור השלישי שם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
![]()
|
|  | | /images/archive/gallery/139/357.jpg  | | | הפקה בינלאומית. גדעון עמיחי. צילום: ברק פכטר | |  | ![]() |

|
|
|
|