 |
קבוצת הארץ יוצאת היום (ב') בקמפיין השקה רחב היקף למוסף הכלכלי החדש של העיתון, שיקרא מעתה The Marker. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט וקידום מכירות. תוביל אותו הסיסמה: "הכל זה כסף, הגיע הזמן שתבינו את זה". הסרטונים, בבימויו של שחר סגל, מציגים שיחות בין אנשים במקומות שונים – סאונה, פאב, מספרה. השיחות עוסקות בנושאים כלכליים הנוגעים לחיי היום יום, כמו משכורות, ביטוח מנהלים, תשואה על הכסף ועוד. דובון הפנדה,שנבחר להוביל את הקמפיין ויהיה מזוהה עם העיתון החדש, מופיע במרכזה של כל סיטואציה. לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל הארץ, "הקמפיין כולו מותאם לערכים של העיתון החדש - צעיר, דינמי וקשוב לצרכי קהל הקוראים. אנו צופים שהקמפיין יוביל לקהלים חדשים של צעירים שרואים בתחום הכלכלי גם תחום מעניין וגם חשוב לקבלת החלטות בחיי היום יום, בעסקים ובקריירה". בנוסף, יוצא המוסף במהלך שיווקי, ליום ההשקה (ג'). במסגרת זו, יופץ העיתון ל-500 בכירים במשק, כשהכותרת של העיתון תהיה כותרת אישית המתייחסת לבכיר. אם לא תקבלו עיתון אישי כזה מחר, אתם לא עד כדי כך בכירים. כפי שפורסם ב-NRG, המוסף יופיע בימים א'-ה', ויכלול 56 עמודים בפורמט קומפקטי. צפויים בו מדורים חדשים ומורחבים דוגמת צרכנות פיננסית, צרכנות אישית וביתית, קריירה וניהול, רכב, טכנולוגיה אישית, בנקאות, ביטוח, שוק ההון, משפט, עריכת דין, ראיית חשבון, פרסום שיווק ומדיה, הייטק תקשורת ואינטרנט, ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|