 |
/images/archive/gallery/123/295.jpg אילנה קאופמן.
צילום: רובי קסטרו  |
|
|
השיקה לוגו חדש לגולף, אינטימה וגולף אנד קו, בהשקעה של מיליון שקלים. אילנה קאופמן: "המכירות יעלו בכ-8%" |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 10/1/2005 13:04 |
|
|
|
|
 |
קבוצת גולף תשלים בתוך 3 חודשים את התוכנית האסטרטגית, הכוללת כינוס מותגים, שינוי עיצוב החנויות, חיזוק מותגים עצמאיים ויצירת שפה פרסומית אחידה לכל המותגים בקבוצה. במסגרת זו, השיקה הקבוצה לוגו חדש לרשת חנויות האופנה גולף, לרשת אינטימה ולרשת הטקסטיל ועיצוב הבית גולף אנד קו, בהשקעה של כמיליון שקלים. לדברי אילנה קאופמן, מנכ"ל הקבוצה, סך כל ההשקעה במהלך עמדה על 25 מיליון שקלים והביאה לכך שהמותג גולף, מהווה היום את מותג המטרייה המוביל והמרכזי לאופנת גולף נשים וגברים, לגולף אנד קו ולגולף קידס. יצוין כי כחלק מהשינוי האסטרטגי, תרחיב רשת אינטימה בשנת 2005 את תמהיל המוצרים ותהפוך למותג המוביל של אופנת פנאי ונוחות. במהלך 2005 צפויות להיפתח 9 חנויות חדשות לאינטימה וכ-10 חנויות חדשות לגולף. לדברי קאופמן, מחזור המכירות השנתי של הקבוצה עומד על כ-600 מיליון שקל בשנה. להערכתה, בשנת 2005 יעלו מכירות הרשת בכ-8% בהשוואה שנתית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|