ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
האמריקאים מאמינים בפרינט
גידול החד בהכנסות המגזינים בארה"ב מפרסום מודעות; היקף ההכנסות - למעלה מ-21 מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/1/2005 9:20
ההכנסות מפרסום בכתבי עת בארצות הברית, גדלו בשנה שעברה ב-11.1% ליותר מ-21 מיליארד דולר. כך עולה מנתוני שירות מידע המו"לים האמריקאי (PIB), שפורסמו אמש.  עוד עולה כי מספר עמודי המודעות גדל ב-3.8% ליותר מ-234 אלף עמודים.
 
על פי הנתונים, מדובר בגידול החד ביותר מזה ארבע שנים, שרשמו הכנסות המגזינים בארה"ב מפרסום מודעות.

יש לציין כי ההכנסות מפרסום מודעות של מגזר הטכנולוגיה, רשמו ירידה של כ-17%, לעומת אשתקד, והסתכמו כ-116 מיליון דולר. שאר המגזרים המובילים, ובראשם תעשיות הרכב, הקוסמטיקה וקמעונאות ההלבשה, דווקא הגדילו את הוצאותיהם על פרסום מודעות.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...