 |
משרדי הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי וגלר-נסיס הגישו לממונה על ההגבלים העסקיים בקשה לאישור מיזוג. במסגרת העסקה המתגבשת, צפוי אדלר לרכוש 25% מגלר-נסיס עם אופציה לרכישת 25% נוספים. הממונה על ההגבלים, עו"ד דרור שטרום, אישר את הפרטים ומסר כי החל בבחינת הבקשה. אם תאושר העסקה, יהפכו שני המשרדים לקבוצת הפרסום השלישית בגודלה בישראל, לאחר מק'אן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי. הפורמט צפוי להיות דומה ליחסים שבין באומן למשרד הפרסום רגב-קוויצקי (בו הוא מחזיק 25%), מה שיאפשר העברה וטיפול בתקציבים מנוגדי אינטרסים. את המחצית הראשונה של 2004 סיים אדלר-חומסקי&ורשבסקי במקום הרביעי בדירוג משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים של כ-29 מיליון דולר. גלר-נסיס סיים במקום השביעי, עם היקף תקציבים של כ-12 מיליון דולר. על לקוחות אדלר נמנים: בזק, בזק בינלאומי, אסקייפ, יפאורה תבורי, צ'מפיון מוטורס ועוד. בין לקוחות גלר: החברה המרכזית למשקאות קלים, טבעול, קבוצת כאל, קשת, עוף טוב ועוד. שני המשרדים אף חולקים ביניהם את תקציב הפרסום של פרוקטר&גמבל. העסקה הצפוייה היא המשך לשיתוף הפעולה של המשרדים בתחום המדיה. כפי שפורסם ב-NRG,אדלר וגלר הודיעו לאחרונה על על הקמת מיזם מדיה משותף, בניהולה של גלית דוהן-חכם, (מנהלת מדיה קום - חברת המדיה של אדלר-חומסקי&ורשבסקי) שיתכנן וירכוש מדיה עבור לקוחות שני המשרדים. לאחרונה התמודדו שני המשרדים על תקציב המדיה של קבוצת קוקה קולה, אך לא הצליחו להעבירו לידיהם. בנוסף, משתפים המשרדים פעולה בתחום הפרסום למגזרים, במסגרת חברת טריו (של אדלר-חומסקי&ורשבסקי).
|
 |
 |
 |
 |
|
|