 |
69% מהמפרסמים מתנגדים להחלטת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, לאסור על שימוש בתוכן שיווקי בתוכניות טלוויזיה. הנתונים עולים מסקר שערך איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר TNS/טלסקר לקראת כנס השיווק והמדיה 2005 של האיגוד, שייערך ביום ראשון הקרוב בתל אביב. הסקר בוצע בקרב עשרות מנהלים בכירים (מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום), המהווים מדגם אקראי-הסתברותי של כלל חברי איגוד המפרסמים.
כמו כן, 77% מהמפרסמים הביעו עמדה שלילית כלפי האפשרות שמנהל או בעל משרד פרסום יהיה בעל מניות בטלוויזיה המסחרית. כ-20.8% השיבו כי הם אדישים לרעיון.
המפרסמים אף נשאלו איזה אחוז מתקציב הפרסום שלהם יופנה להערכתם לתוכן שיווקי, מה יהיה "הנושא החם" של 2005, מה יהיה חלקו של האינטרנט בסך כל ההוצאות לפרסום בשנה הבאה והאם יגדלו תקציבי מחקרי השוק.
ממצאי הסקר ייחשפו במהלך הכנס, בפאנל שיעסוק במגמות ותחזיות בעולם השיווק והפרסום 2005. את הפאנל ינחה עופר בלוך, מנכ"ל חברת הלווין yes ויו"ר איגוד המפרסמים, וישתתפו בו בין היתר: מנכ"ל זניט מדיה אלון הוכדורף, יו"ר גיתם מודי כידון, מנכ"ל ערוץ 10 ניר למפרט, ומנכ"ל הרשות השנייה מוטי שקלאר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|