 |
/images/archive/gallery/119/115.jpg אמינם בטקס MTV.
צילום: אי-פי  |
|
MTV: גידול בנתח הצפייה המסחרי של הנוער |
|
IMH, המשווקת את הערוץ בישראל, מסרה עוד כי נרשמה גם עלייה ברייטינג של הרצועה המובילה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 13/1/2005 12:29 |
|
|
|
|
 |
"נתח הצפייה המסחרי של גילאי 12-17 בערוץ MTV עלה ברבעון האחרון של 2004 ב-43%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד". כך אמר דן רון, מנכ"ל חברת IMH המשווקת את ערוץ MTV בישראל. יצוין כי נתח הצפייה המסחרי (share) מחושב מדי יום בקרב קהל הצופים בטלוויזיה בפרק זמן נתון. ה-share המסחרי נמדד בין השעות 6:30 בבוקר עד 01:30 לפנות בוקר בקרב כל הערוצים המסחריים. עוד נמסר, כי במקביל לעלייה בנתח הצפייה המסחרי נרשמה עלייה גם ברייטינג של הרצועה היומית המובילה בערוץ בין השעות 19:00-16:00, במהלכה משודרות תכניות כמו: TRL - תוכנית האירוח המשודרת מהאולפן השקוף בטיים סקוור, תוכנית ההיכרויות Wishlist וכל שאר המצעדים המובילים המשודרים בערוץ. לדברי רון, "העלייה החדה בנתוני הצפייה של בני הנוער, מוכיחה כי השינוי האסטרטגי שבצעה הרשת, בכך שעברה מערוץ מוסיקה בלבד לערוץ המשלב תכנים של תרבות פופולארית וז'אנרים של ריאליטי ואינטראקטיביות, מביא למסך צופים נוספים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|