/images/archive/gallery/240/679.jpg קמפיין סטוק דיי של המשביר לצרכן
"המשביר החדש לצרכן" בקמפיין פרסום למבצע "Stock Day"
את הקמפיין, בתקציב של כ-2 מיליון שקל, תוביל הסיסמה "חגיגה של הנחות מטורפות - 'המשביר החדש לצרכן' הקניות הכי טובות שלך"
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 13/1/2005 17:20
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש למבצע "Stock Day" שתקיים הרשת בתאריכים 19-21 בינואר (ימים רביעי חמישי) תחת הסיסמה: "חגיגה של הנחות מטורפות" – 'המשביר החדש לצרכן' הקניות הכי טובות שלך". תקציב הקמפיין כ-2 מיליון שקלים.
בפרסומת נראות נשים יושבות בתוך רכבת הרים בלונה פארק, כשבכל חלק מהמסלול מוצגות ההנחות השונות שבמבצע.