 |
3 חודשים לאחר שהודיעה על כוונתה להשיק את שירותי הווידיאו על-פי דרישה בישראל, חברת הכבלים הוט תשיק מסחרית את השירות בתחילת פברואר. ההערכות הן כי הוט תציע מחצית מהתכנים של שירות הווידיאו על-פי דרישה תמורת דמי חיבור חודשיים נמוכים יחסית, בסך כ-10 שקלים. מחיר סרט צפוי להיות 17-5 שקלים. נכון לעתה מציעה החברה גישה לכ-400 תוכניות טלוויזיה וסרטים, והיא מתכוונת להרחיב את היקף התכנים עד 5,000 פריטים בתוך מספר חודשים, בהתאם לרמת הביקוש. המתחרה, חברת יס, כבר החלה להציע שירות דומה באמצעות ממיר חכם, המאפשר הקלטה דיגיטלית של תוכניות וצפייה בהן על-פי דרישה. נכון לעתה מציעה יס את הממיר בעלות גבוהה של כ-2,450 שקל , נוסף לתשלום חודשי בסך 15 שקל. הוט חיברה עד כה כ-3,200 בתי-אב לשירות, שניתן עדיין ללא תשלום כחלק מניסוי באזור יישובי השרון בלבד. בימים אלה מחברת החברה כ-200 מנויים חדשים מדי יום, ובשבוע הבא תרחיב את אזור הכיסוי גם לתל-אביב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|