ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הקרב על הקפה
עלית משיקה מחדש את קפה "ארומה", כצעד ראשון במהלך להפיכת עלית קפה למותג מטרייה. תנסה לקחת מנסטלה את ההובלה בסגמנט המגורען. יש מילה כזאת, סגמנט
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/1/2005 11:41
חברת הקפה של שטראוס-עלית משיקה לראשונה את מותג העל "עלית קפה", ליצירת משפחה מבודלת של תתי מותגים. "עלית קפה" יהווה מותג מטרייה שתחתיו יכונסו כל מותגי הקפה של עלית (קפה נמס עלית, ארומה, פלטינום, טורקי).
 
עיקרי המהלך האסטרטגי, שצפוי להסתיים עד סוף 2005,  כוללים השקת לוגו "עלית קפה" ואסטרטגיה תקשורתית חדשה.
 
כצעד ראשון משיקה החברה מחדש את קפה ארומה - קפה נמס מגורען בטעם משופר ובעיצוב חדש של צנצנת ותווית. תחת מותג ארומה יהיו 3 מוצרים: ארומה - קפה נמס מגורען, ארומה מעודן וארומה נטול קפאין.
 
תהליך פיתוח קפה ארומה החדש, המיועד לצעירים בגילאי 25-30, נמשך כשנתיים וחצי. היקף ההשקעה במותג, עומדת על 2 מיליון דולר.
 
השקת הקפה תלווה בקמפיין נרחב, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, תחת הסיסמא: "עלית קפה – בדיוק כמו שאני אוהב". הקמפיין יכלול פרסומות בטלוויזיה ובאמצעי תקשורת נוספים בנוסף לפעילות בנקודות המכירה.
 
ל-
NRG מעריב נודע כי בעלית ניהלו לאחרונה משא ומתן עם מספר סלבריטאים להובלת הקמפיין, בהם דנה מודן, אולם לבסוף הוחלט להשתמש באנשים שאינם מפורסמים.
 
יצוין כי לאורך השנים ניסתה עלית לקחת את ההובלה בתחום הקפה המגורען, אולם עד כה ללא הצלחה.  כיום נשלט הסגמנט המגורען על ידי נסטלה, עם המותג "נסקפה רד מאג", המחזיק ב-55.4% (נילסן כמותי, 2004).  עלית מחזיקה ב-38.2% נתח שוק עם המותג "ארומה".
 
לדברי דליה מנדלמן-זוננפלד, מנכ"ל חברת הקפה, בכוונת החברה להגיע ל50-55% מנתח שוק הקפה המגורען תוך שנתיים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

לא תשתתף בקמפיין. דנה מודן. צילום: עינב מורנו


פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...