ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור מתמקדת ב"דאב"
משיקה מחדש את את סדרת תחליבי הרחצה של המותג כחלק ממהלך אסטרטגי להובלת הקטגוריה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/1/2005 10:33
יוניליוור ישראל ממקדת את מאמציה בקטגוריית הליבה ומפתחת את סדרת תחליבי הרחצה של המותג דאב.
 
הסדרה החדשה מחליפה את הסדרה הקיימת, וכוללת 4 סוגים של תחליבי רחצה מועשרים בלחות ובמרכיבים נוספים, כגון: גרגירי פילינג, מינרלים וויטמינים.
 
השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום שנתי, באמצעות משרד הפרסום פוגל/Oglivy, בהיקף של כ-5 מיליון שקלים.
 
סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, מסר כי "מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי של יוניליוור להתמקד בעסקי הליבה של המותג, ולהמשיך ולחזק את מעמדו".
 
לדבריו, תחום הסבונים מאופיין בחדשנות רבה, נאמנות נמוכה וריבוי מותגים.
 
ליפמן העריך כי במסגרת המהלך, תבטיח החברה את המובילות בשוק והמותג יחזיק ב-20% מנתח שוק הקטגוריה.
 
יצוין כי שוק הסבונים בישראל מגלגל כ-270 מיליון שקלים בשנה. לדאב נתח שוק של 15% (נילסן 2004, כספי).
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מארג' סימפסון מפזרת שיער כדי לקדם את דאב


פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...