ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
דן קסידי בקמפיין סוף עונה
מורן גרוס מובילה את הקמפיין של הרשת, המציעה עד 50% הנחה על קולקציית החורף
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/1/2005 13:08
רשת האופנה דן קסידי יוצאת בקמפיין סוף עונה, בכיכובה של  מורן גרוס, הממשיכה להוביל את הקו הפרסומי של הרשת, זו העונה השנייה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל 150 בילבורדים וכ-1500 שלטי חוצות ומכוונים, בהיקף של כ-300,000 שקל.
 
הקמפיין יציג את מבצעי סוף העונה של הרשת, במסגרתם יוצעו עד 50% הנחה על קולקציית חורף 2005.
 
דן קסידי, בבעלות משפחות בן-שטרית ושרים, מונה כיום 25 סניפים בפריסה ארצית.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...