ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
זרמון-גולדמן זכו בתקציב קרביץ
במכרז, בהיקף כמיליון דולר, השתתפו גם ליניאל, מרחב ובריקמן. הרשת מתכוונת לרענן השנה את הקו הפרסומי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
19/1/2005 13:27
משרד הפרסום זרמון-גולדמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת קרביץ. במכרז, בהיקף כמיליון דולר, השתתפו משרדי הפרסום ליניאל DDB, זרמון-גולדמן, מרחב ובריקמן - שטיפל בתקציב בשש השנים האחרונות.
 
עיקר הפעילות הפרסומית של הרשת מתמקדת במודעות בעיתונות, לקראת מועד החזרה לבית הספר. בשנה הקרובה צפויה הרשת לרענן את  הקו הפרסומי שלה, ולפרסם גם בטלוויזיה.
 
קרביץ,בבעלות משפחת אורן, מתמחה בייבוא ובשיווק של מכשירי כתיבה, ציוד לבית ספר, ציוד היקפי למחשבים וציוד משרדי. לקבוצה רשת חנויות המונה 64 סניפים בפריסה ארצית.
 
ב-2004 פרסמה קרביץ בהיקף של 1.675 מיליון דולר (יפעת בקרת פרסום, מחירי מחירון).

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...