ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קנור משנה סיסמה. משנה מזל?
יוניליוור במיצוב מחדש לקנור, בהשקעה של 4 מיליון שקלים. מדובר בשינוי השלישי שעובר המותג, בפרק זמן קצר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/1/2005 11:04
יוניליוור ישראל ממצבת מחדש את המותג קנור, תחת הסיסמא: "YO קנור - הפתעת אותי". מדובר בשינוי השלישי שעובר המותג, בפרק זמן קצר יחסית.
 
כזכור, לפני כשנה נפרדה יוניליוור מדמות השף, שליווה את המותג, ועברה להשתמש בסיסמה: "קנור וקצת יותר".
 
לדברי פיונה גייל, מנהלת שיווק המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל, המיצוב החדש יאפשר למותג לדבר אל הצרכנים בגובה העיניים.
 
"YO הוא ביטוי רווח בחברה הישראלית, המשקף תגובה של הפתעה נעימה ושבירת השגרה, שהינם ערכים הטבועים בהבטחה הפרסומית של קנור", אומרת גייל. "הכוונה היא להפוך את קנור לנחלת הכלל ולהעביר את המסר כי הצרכן יכול ברמה יומיומית להפתיע את עצמו, את הקרובים לו, לשדרג כל ארוחה ולקצור הפתעות חיוביות".

את המהלך יגבה קמפיין פרסום, באמצעות ליניאל DDB, שיכלול בשלב הראשון רדיו, שילוט חוצות ופעילות קד"מ. בשלב השני, תעלה החברה לאוויר קמפיין טלוויזיה למרקים, שיעשה שימוש באסטרטגיה החדשה. סך כל ההשקעה במהלך מוערכת ב-4 מיליון שקלים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...