 |
עלית-Energy נכנסת לראשונה לתחום הילדים, ומשיקה סדרת חטיפי דגנים בשוקולד.
שוק חטיפי הדגנים מוערך בכ-95 מיליון שקלים, מתוכו 60% מבוגרים ו-40% ילדים. תחום חטיפי הדגנים לילדים, נשלט כיום בידי שחקן אחד - תלמה. לדברי מנכ"ל חברת עלית-Energy, מוטי כהן, שוק חטיפי הדגנים לילדים לא הציג חדשנות מזה מספר שנים ואפילו החל לקטון ביחס לצמיחת שוק המבוגרים. "בחברה זיהו את הפוטנציאל בגילאי הביניים (10-13 -ע.י), שצורכים את הקטגוריה באופן משמעותי, והיו רוצים לצרוך אף יותר", אומר כהן. כהן מאמין כי כניסת החברה לקטגוריה, תפיח בה צמיחה וחדשנות. להערכתו, יתפוס המותג 25% מנתח שוק הצעירים, תוך שנתיים. השקת החטיפים תלווה בפעילות שיווקית נרחבת, בהיקף של כ-5 מיליון שקלים. לדברי גליה אוסטרובסקי, מנהלת תחום משפחה וילדים בעלית-Energy, "החברה תתמקד בטלוויזיה ובאינטרנט – מדיה המזוהה עם הקהל הצעיר". אוסטרובסקי הוסיפה כי בכוונת החברה לתמוך בפעילויות ספורט וכן להשתלב בתחומי התוכן השיווקי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|