ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תלמה לא לבד
עלית-Energy משיקה חטיפי דגנים לילדים. הפעילות הפרסומית תתמקד בטלוויזיה, אינטרנט ותוכן שיווקי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/1/2005 11:32
עלית-Energy נכנסת לראשונה לתחום הילדים, ומשיקה סדרת חטיפי דגנים בשוקולד.

שוק חטיפי הדגנים מוערך בכ-95 מיליון שקלים, מתוכו 60% מבוגרים ו-40% ילדים. תחום חטיפי הדגנים לילדים, נשלט כיום בידי שחקן אחד - תלמה.
 
לדברי מנכ"ל חברת עלית-Energy, מוטי כהן, שוק חטיפי הדגנים לילדים לא הציג חדשנות מזה מספר שנים ואפילו החל לקטון ביחס לצמיחת שוק המבוגרים.
 
"בחברה זיהו את הפוטנציאל בגילאי הביניים (10-13 -ע.י), שצורכים את הקטגוריה באופן משמעותי, והיו רוצים לצרוך אף יותר", אומר כהן.
 
כהן מאמין כי כניסת החברה לקטגוריה, תפיח בה צמיחה וחדשנות. להערכתו, יתפוס המותג 25% מנתח שוק הצעירים, תוך שנתיים.
 
השקת החטיפים תלווה בפעילות שיווקית נרחבת, בהיקף של כ-5 מיליון שקלים.
 
לדברי גליה אוסטרובסקי, מנהלת תחום משפחה וילדים בעלית-Energy, "החברה תתמקד בטלוויזיה ובאינטרנט – מדיה המזוהה עם הקהל הצעיר". 
 
אוסטרובסקי הוסיפה כי בכוונת החברה לתמוך בפעילויות ספורט וכן להשתלב בתחומי התוכן השיווקי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...