 |
בארצות הברית החלה ביום חמישי העונה השלישית של "המתמחה", סדרת הריאליטי שבה מנסים המתמודדים להתקבל לעבודה אצל דונלד טראמפ (אצלנו בערוץ 10). במסגרת התוכנית, מתמודדים המתחרים במשימות שיווק שונות. ביום חמישי האחרון שודר בארצות הברית פרק ובו ממציאים המתמודדים מנה חדשה עבור רשת המזון המהיר, "ברגר קינג". במהלך שיווק מעגלי, יכלו צופי התוכנית להיכנס לסניפי הרשת כבר למחרת השידור, ולהזמין את המנה החדשה. המנה כוללת, אגב, גבינת צ'דר, רוטב ברביקיו, טבעות בצל וסטייק מבשר אמריקאי משובח. "התגובה הראשונה שלנו היתה שזה יכול להיות אירוע של 360 מעלות", אומר מנהל השיווק של "ברגר קינג", ראס קליין, לניו יורק טיימס. "הצופים רואים את המנה מתפתחת בין לילה מהסלון בביתם לסניף הקרוב לביתם". המהלך גובה, כמובן, במודעות. לזה, גבירותי ורבותי, קוראים "תוכן שיווקי" (לחיצה על התמונה למעלה תביא אתכם לפרינט המלא).
|
 |
 |
 |
 |
|
|