 |
יוניליוור ישראל נכנסת לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר, ומחדירה את מותג הטיפוח הבינלאומי – AXE. בשלב הראשון תושק סדרת הדאודורנטים Body Spray, בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, תחת הסיסמה:"The AXE effect". לדברי מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף בחברה, "AXE ממוצב כמותג טיפוח לגבר הצעיר, שהוא סקסי חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. לכן, הפעילות השיווקית תכלול ערוצי מדיה מותאמים לצעירים, כגון פרסום ברכבת ישראל, באינטרנט, בסלולרי ופעילות במועדונים ובפאבים".
סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, העריך כי המותג יתפוס נתח של 7% מסה"כ שוק הדאודורנטים בישראל, ונתח של 17% משוק הדאודורנטים לגבר - כבר במהלך השנה הקרובה. "תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים", אומר ליפמן. לדבריו, "עם כניסת AXE, צפוי כל שוק הדאודורנטים לגבר לגדול באופן משמעותי". ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל, מגלגל כ-90 מיליון שקלים בשנה. השוק המבורקד מוערך בהיקף של כ-43 מיליון שקלים בשנה (נילסן, אוקטובר 2004). שני המותגים המובילים הינם ספיד-סטיק עם נתח שוק של 33% וגי'לט, עם נתח שוק של 17%. שחקנים נוספים: טיטניום (13%), אדידס (12%), פה (7%) וניוואה (6%).
|
 |
 |
 |
 |
|
|