 |
רשת סופר פארם מרחיבה את השקעתה באמצעי תקשורת חדשים, ותשיק בסוף החודש מגזין חדש בשם Beauty & Health, שהופק בשיתוף חברת פיליפ חדד. המגזין, בהשקעה של 250 אלף שקלים, סוקר את כל תחומי היופי, הבריאות והמשפחה ומשתתפים בו למעלה מ-42 ספקים של הרשת. בשלב הראשון הופקו 40 אלף עותקים, אשר יוענקו במתנה לכל הרוכש מעל 150 שקלים בסניפי הרשת. יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של סופר פארם: "אנו יוזמים בהתמדה דרכים חדשות להדק את הקשר עם לקוחותנו, ולהעניק להם ערך מוסף שקשור לעולם התוכן של סופר פארם. המגזין מעניק מענה לכל סוגי הלקוחות של הרשת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|