 |
הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, אישר את המיזוג בין משרדי הפרסום גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי. שטרום קבע כי מיזוג אפשרי בין שני המשרדים, לא צפוי להשפיע על התחרות - זאת לאור המספר הרב של השחקנים בשוק. כפי שפורסם ב-NRG, אדלר הגיש בקשה לרכישת 25% ממניות גלר. על פי העסקה המתגבשת, תנתן לאדלר אופציה להגדלת המניות ב-25% נוספים, תוך שנתיים. לאחרונה החלו המשרדים לשתף פעולהבתחום המדיה, תחת חברת מדיה קום (של אדלר). יחד עם זאת, אייל חומסקי אמר בעבר כי אין כוונה לאחד את פעילות המשרדים בשאר התחומים. הפורמט צפוי להיות דומה ליחסים שבין באומן למשרד הפרסום רגב-קוויצקי (בו הוא מחזיק 25%), מה שיאפשר העברה וטיפול בתקציבים מנוגדי אינטרסים. גורמים בענף מעריכים כי אם תושלם העסקה, יהפכו שני המשרדים לקבוצת הפרסום השלישית בגודלה בישראל, לאחר מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי. את 2004 סיים אדלר-חומסקי&ורשבסקי במקום הרביעי בדירוג משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים של כ-66 מיליון דולר. גלר-נסיס סיים במקום השביעי, עם תקציבים בשווי כ-12 מיליון דולר (על פי נתוני יפעת). על לקוחות אדלר נמנים: בזק, בזק בינלאומי, אסקייפ, יפאורה תבורי, צ'מפיון מוטורס ועוד. בין לקוחות גלר: החברה המרכזית למשקאות קלים, טבעול, קבוצת כאל, קשת, עוף טוב ועוד. שני המשרדים אף חולקים ביניהם את תקציב הפרסום של פרוקטר&גמבל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|