ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מי גאון של אמא?
בייבי סמארט משיקה סדרת ספרים תחת המותג 'בייבי איינשטיין'. צופה לגידול של כ-80% בהיקף המכירות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/1/2005 12:26
חברת בייבי סמארט, משווקת המותג "בייבי איינשטיין" בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי ההתפתחות לפעוטות. החברה משיקה ספרים תחת שם המותג, שכל אחד מהם כולל איורים, צילומים וציורים המלווים במשפט קצר.
 
החברה תשקיע כ-20 אלף דולר בהחדרת הסדרה לישראל. הפעילות השיווקית תתמקד בקד"מ בנקודות המכירה, העמקת הקשר עם מועדון הלקוחות הקיים והרחבתו, שיתופי פעולה עם מוסדות תרבות ואמנות ופרסומים בעיתונות הרלוונטית.
 
"בייבי איינשטיין", אחד המותגים הפופלריים בעולם בקרב הורים לפעוטות, נרכש לפני כשנתיים על ידי וולט דיסני העולמית. בימים אלה שוקדת החברה על הרחבת פעילותה גם לתחום הבגדים והצעצועים לפעוטות.
 
מנכ"ל בייבי סמארט, ניצן כהן-רז, ציין כי ישראל היא אחד השווקים החזקים ביותר של "בייבי איינשטיין" בעולם, כאשר מבחינת המכירות לנפש אנחנו נמצאים במקום השני.
 
לדבריו, "לנוכח הרחבת מדף המוצרים והגידול בהיקף הפעילות המתוכננת לשנת 2005, מצפים בחברה לגידול של כ- 80% בהיקף המכירות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...