 |
עוף טוב מעלה לאוויר קמפיין פרסום חדש בהשקעה של כמיליון דולר, תחת הסיסמה: "להגיש עם חיבוק". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, ידגיש את מערכות היחסים בתוך המשפחה, המתרחשות סביב המשולש הכל כך רלוונטי של אימא- אוכל-ילד. הסרטון הראשון מתוך הקמפיין, מציג ילד עצוב, לאחר שניאלץ להיפרד מכלב עליו שמר במהלך חופשה. האימא, שמבינה את שעובר על בנה, מחזקת את רוחו, ונותנת לו את מה שהוא הכי אוהב - שניצל עוף טוב. סרטון התדמית ילווה בסרטוני מוצר קצרים, המציגים את המוצרים החדשים של החברה: שניצל דינוזאור וסדרת "שניצל קריספי אמיתי" בשלושה טעמים (פלאפל, קטשופ וציפוי ביתי).
|
 |
 |
 |
 |
|
|