 |
קבוצת סקאל מנסה להחזיר לעצמה את היתרון התחרותי בשוק החשמל ומנהיגה מדיניות של הורדת מחירים בחנות החשמל בדיוטי פרי. הכוונה היא ליצור פער של עד 40% מהשוק המקומי, עבור המוצרים הנמכרים ביותר, ובכך להתמודד עם רשתות החשמל הזולות בשוק המקומי. מדובר במוצרי חשמל שנתח השוק שלהם נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, לרבות DVD משולב וידאו, טלוויזיות ומערכת קולנוע ביתי. לדברי קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, "מטרת המהלך היא לקבוע רף חדש למחירי מוצרי החשמל הפופולריים, שנמוך בהרבה מהמקובל כיום וקובע מגמות חדשות בשוק". סקאל ציין עוד כי במהלך 2005, תצא הקבוצה במבצעים אטרקטיביים נוספים, תוך חשיפת להיטים חדשים שיימכרו בדיוטי-פרי והפחתת מחירים למוצרים נוספים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|