 |
חברת בייגל בייגל (בבעלות יוניליוור ומשפחת בייגל), מצטרפת לטרנד הבריאות ויוצאת במהלך אסטרטגי לעידוד הקניית הרגלי אכילה נכונים לילדים, תוך צריכת מזונות שאינם עתירי שומן. במסגרת זו, הוסיפה החברה סטריפ על שקיות המוצרים, עם מסר בריאותי כי הבייגלה הוא חטיף אפוי המכיל עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים אחרים. לדברי אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל, החברה צופה כי במהלך 2005, יגדל שוק החטיפים והבייגלה בכ-10% במונחים כספיים, זאת לאור השינוי באורח החיים, במסגרתו עוברים הצרכנים לאורח תזונה בריא ולהגברת מה שמכונה "צריכה חטיפית על הדרך". את המהלך יגבה קמפיין פרסום, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקלים, תחת הסיסמא "בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מציג דמויות שונות מעולם הדמיון של הילדים, המורכבות מבייגלה. גיבורי הסרטון עוצבו בהדמיה תלת-מימדית, תוך כדי בנייה ממוחשבת של בייגלה. מהחברה נמסר עוד כי מטרת הקמפיין היא למצב את המותג כחטיף הפונה לילדים בדרך כיפית, המציעה עולם שלם של אפשרויות למשחקי יצירה, דמיון ופעילות עם בייגלה. שוק הבייגלה בישראל מגלגל כ-90 מיליון שקלים בשנה. בייגל בייגל מחזיקה כ-70% מהקטגוריה, ואחריה חברת אסם עם כ-16%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|