ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הפתיתים של אמא
אסם בקמפיין חדש. והפעם: יונתן והחברים מתגעגעים לשסק מהעץ, התפלחות לבריכה ופתיתים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/1/2005 13:15
אסם מעלה קמפיין תדמית חדש לפתיתים, תחת הסיסמה: "יש דברים שילדים תמיד אהבו, ותמיד יאהבו". היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO. ממשיך באסטרטגיה של מיצוב החברה כחלק מההוויה הביתית והישראלית, תחת המסר המוכר, "טעם שמחזיר אותי הביתה".
 
את הקמפיין יוביל "יונתן" - הדמות המובילה את כל הקמפיינים של התחום הקולינרי של אסם, הנזכר הפעם בנוסטלגיה בילדות, בבית ובטעם הפתיתים של אמא.
 
הסרטון מציג את יונתן ועוד 3 חברים ישראלים, שרועים על הדשא בפארק בניו יורק. החבורה מעלה זיכרונות מחוויות ילדותם המשותפת בארץ: קטיפת שסק מהעץ, התפלחות לבריכה של המתנ"ס וכמובן, הפתיתים של אמא של יונתן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...