 |
אסם מעלה קמפיין תדמית חדש לפתיתים, תחת הסיסמה: "יש דברים שילדים תמיד אהבו, ותמיד יאהבו". היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO. ממשיך באסטרטגיה של מיצוב החברה כחלק מההוויה הביתית והישראלית, תחת המסר המוכר, "טעם שמחזיר אותי הביתה". את הקמפיין יוביל "יונתן" - הדמות המובילה את כל הקמפיינים של התחום הקולינרי של אסם, הנזכר הפעם בנוסטלגיה בילדות, בבית ובטעם הפתיתים של אמא. הסרטון מציג את יונתן ועוד 3 חברים ישראלים, שרועים על הדשא בפארק בניו יורק. החבורה מעלה זיכרונות מחוויות ילדותם המשותפת בארץ: קטיפת שסק מהעץ, התפלחות לבריכה של המתנ"ס וכמובן, הפתיתים של אמא של יונתן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|