 |
תקציב המדיה של מטרנה יוצא למכרז. החברה פנתה לאחרונה לספר חברות מדיה בהן: טופ-מדיה המטפלת בתקציב כיום, פרו-מדיה, יוניברסל-מק'אן (מקבוצת מק'אן-אריקסון) ולמשרד הפרסום טמיר-כהן, המטפל כיום בתקציב הקריאייטיב של החברה. כזכור, לפני כשנה וחצי ערכה מטרנה רה-ארגון כולל במערך הפרסום. במסגרת זו, הופסקה ההתקשרות עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שטיפל עד אז בתקציב הכולל של החברה ונערכה הפרדה בין תקציבי הקראייטיב והמדיה. תקציב הקריאייטיב עמד למכרז, בו זכה לבסוף טמיר-כהן ואילו תקציב המדיה נמסר לטופ מדיה. יצוין כי בעקבות פרשת רמדיה, שינתה מטרנה אסטרטגייה פרסומית, ומפרסמת מאז תחת הסיסמה: "הכי קרוב לאמא".
|
 |
 |
 |
 |
|
|