ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב המדיה של מטרנה למכרז
תקציב הקריאטיב עבר לפני כשנה וחצי לטמיר-כהן ואילו תקציב המדיה מטופל כיום בטופ מדיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/1/2005 12:12
תקציב המדיה של מטרנה יוצא למכרז. החברה פנתה לאחרונה לספר חברות מדיה בהן:  טופ-מדיה המטפלת בתקציב כיום,  פרו-מדיה, יוניברסל-מק'אן (מקבוצת מק'אן-אריקסון) ולמשרד הפרסום טמיר-כהן, המטפל כיום בתקציב הקריאייטיב של החברה.
 
כזכור, לפני כשנה וחצי ערכה מטרנה רה-ארגון כולל במערך הפרסום. במסגרת זו, הופסקה ההתקשרות עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שטיפל עד אז בתקציב הכולל של החברה ונערכה הפרדה בין תקציבי הקראייטיב והמדיה. תקציב הקריאייטיב עמד למכרז, בו זכה לבסוף טמיר-כהן ואילו תקציב המדיה נמסר לטופ מדיה.
 
יצוין כי בעקבות פרשת רמדיה, שינתה מטרנה אסטרטגייה פרסומית, ומפרסמת מאז תחת הסיסמה: "הכי קרוב לאמא".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...