ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
חופשייה על הבר
מירי בוהדנה רוקדת במועדון חשפניות, בקמפיין חדש לברגר-קינג, תחת הסיסמה: "מה הוופר שלך"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/1/2005 12:01
מירי בוהדנה ממשיכה להוביל את מסעות הפרסום של ברגר-קינג ותככב גם בקמפיין החדש של הרשת,  שעולה תחת הסיסמה: "מה הוופר שלך".
 
הקמפיין יציג את טעמי הוופר החדשים שהצטרפו לתפריט הרשת, בהם: וופר עם פטריות בגריל, וופר צ'ילי מתוק ווופר מקסיקני אבוקדו.
 
בסרטון, מגיעה בוהדנה למועדון חשפנות ומבקשת וופר צ'יפס וקולה. אחד הגברים במקום אומר לה: "גברת, זה מועדון חברים פה" ובתגובה - עולה בוהדנה על הבר, תופשת את עמוד החשפניות וחוזרת שוב על הבקשה, תוך כדי ריקוד סקסי.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, הוא בהיקף של כחצי מליון דולר.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...