ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
ענני הופכת לשמים
אורי דיקשטיין, עד עכשיו המפיק הראשי של "ענני תקשורת" יהיה מנכ"ל חברת התוכן החדשה של הקבוצה, "שמים - תוכן והפקות"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
יניב זך
31/1/2005 9:20
קבוצת הטלוויזיה "ענני תקשורת" מקימה חברת תוכן והפקות חדשה, שתענה לשם "שמים - תוכן והפקות". מנכ"ל החברה הוא אורי דיקשטיין, ומנהל התוכן והפיתוח יהיה גיא מרוז.
 
"שמים" היא למעשה גלגול מחודש של מחלקת ההפקות של "ענני תקשורת". מחלקת ההפקות הופכת לחברה עצמאית על רקע הגידול בהפקות מושקעות המיועדות לערוצים גדולים.
 
החברה תכלול גם מחלקה שתטפל בהפקות לערוצי הבית של "ענני" - ניקלודיאון, החיים הטובים, אגו, וגיים-וואן. את המחלקה תרכז מיכל גוילי.
 
בין אנשי התוכן המרכזיים בחברה ניתן למנות את אילנית באומן, ארז בן-הרוש, אלדד זיו ויונתן קוניאק. דיקשטיין מסר כי "החברה החדשה תתמקד בייצור תוכן ובהפקות לערוצי השידור המרכזיים וכן בפיתוח תכנים עתידיים, בעיקר בתחומי הדרמה, האקטואליה, התרבות והלייף סטייל. אני רואה הישג בכך שבתקופה כזו של אי-ודאות נותנים בנו אמון".
 
בין הפקות החברה נכון להיום: פרויקט "מדינה על הכביש" (רשת), " הבוקר השביעי" (רשת), " אודטה" (ערוץ 10), " אקזיט" (הוט3) ו "משבת לשבת" (יס). בימים אלה מתקיימים מגעים למספר פרויקטים נוספים.
 
"החברה שמה לה למטרה לאסוף אנשים מוכשרים מתחום התוכן", מוסיף מרוז, "וליצור הפקות לערוצים הגדולים מתוך ראייה שתחום הדרמה והעשייה הדוקומנטרית נמצאים כיום בתנופה ועתידים לקבוע את הטון הטלוויזיוני בשנים הקרובות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

דוקומנטרי בתנופה. מנהל התוכן גיא מרוז. צילום: עינב מורנו

לוגו החברה החדשה, שמיים


מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...