 |
יוניליוור מותחת את המותג "פינוקי בריאות" של תלמה, ומשיקה סדרת חטיפי דגנים בתוספת שוקולד או יוגורט וכן גרנולה פרימיום. כפי שפורסם ב-NRG, לאחרונה הרחיבה גם עלית את המותג "אנרג'י", המתחרה עם פינוקי בריאות על אותו נתח שוק, לתחום חטיפי הדגנים לצעירים. לדברי סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, "מדובר בחלק ממהלך לבניית פינוקי בריאות כמותג מטריה בעולם דגני המבוגרים". ליפמן הוסיף כי "הסדרה החדשה אמורה לתת מענה למהפיכה שחלה בהרגליו של הצרכן הישראלי, המעדיף לפנק את עצמו בתחומים רבים ובראשם צריכת מוצרים איכותיים בטעמים ייחודיים וללא ויתור על הערכים הבריאותיים והתזונתיים". בסך הכל הושקעו במהלך למעלה מ-5 מליון שקלים, הכוללים פיתוח מוצרים, קמפיין טלוויזיה צפוי ופעילויות שיווק נוספות. המותג 'פינוקי בריאות' מחזיק כ- 49% משוק הדגנים למבוגרים, הגרנולה וחטיפי הדגנים למבוגרים.(נילסן, 2004 , כספי). לדברי ליפמן, "היעד שהחברה הציבה לעצמה הוא להגיע ל-35% משוק הגרנולה בישראל – תוך שנה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|