ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אופטיקנה מתרחבת לייצוא
הרשת תייצא את מותגי הבית של החברה למזרח אסיה. במו"מ גם עם רשתות שיווק בארה"ב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/2/2005 11:48
רשת אופטיקנה תחל לראשונה לייצא את מותגי הבית של החברה בהם: SM, RAP, ו- KOYA. זאת במסגרת חוזה שנחתם עם חברת בון אופטיקל הסינגפורית, הפועלת בכל מזרח אסיה.
 
להערכת מאיר רסין, מבעלי רשת אופטיקנה, בשנת הפעילות הראשונה תייצא אופטיקנה משקפיים בשווי משוער של כ-2.5 מיליון דולר, עם פוטנציאל גידול משמעותי לשנים הבאות: "השוק באסיה ובארה"ב צמא למותגים אופנתיים במחירים סבירים ומותגי הבית של אופטיקנה עונים לקטגוריה זו".
 
רסין מסר עוד כי אופטיקנה נמצאת בימים אלה במו"מ מתקדם, גם עם רשתות שיווק בארצות הברית.
 
יצוין כי מותגי הרשת מגלגלים מחזור של כ-150 מיליון שקלים בשנה.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...