 |
רשת אופטיקנה תחל לראשונה לייצא את מותגי הבית של החברה בהם: SM, RAP, ו- KOYA. זאת במסגרת חוזה שנחתם עם חברת בון אופטיקל הסינגפורית, הפועלת בכל מזרח אסיה. להערכת מאיר רסין, מבעלי רשת אופטיקנה, בשנת הפעילות הראשונה תייצא אופטיקנה משקפיים בשווי משוער של כ-2.5 מיליון דולר, עם פוטנציאל גידול משמעותי לשנים הבאות: "השוק באסיה ובארה"ב צמא למותגים אופנתיים במחירים סבירים ומותגי הבית של אופטיקנה עונים לקטגוריה זו". רסין מסר עוד כי אופטיקנה נמצאת בימים אלה במו"מ מתקדם, גם עם רשתות שיווק בארצות הברית. יצוין כי מותגי הרשת מגלגלים מחזור של כ-150 מיליון שקלים בשנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|