 |
המלחמה על השליטה בשוק החטיפים המתוקים, מסרבת לגווע: שבועיים לאחר שהודיעה על עלית על מתיחת "פסק זמן" לקטגוריית טבלאות השוקולד, מרחיבה יוניליוור את המותג "קליק" ומשיקה חטיף קראנץ' בשני טעמים - שוקולד לבן עם עוגיות ושוקולד חום עם שקדים. יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, ציין כי ההשקעה במהלך נאמדת בכ-3 מיליון שקל וכוללת פיתוח, החדרה ותמיכה שיווקית. "יוניליוור צופה להגיע עם קליק לנתח שוק של כ-25% תוך שנה", אומר ליפמן. המהלך יגובה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, קולנוע ועיתונות נוער. הסרטון, הוא גרסה חדשה של קמפיין המקסיקנים – "הוראות שימוש".
מהחברה נמסר כי בחודש דצמבר הוביל קליק את שוק החטיפים המתוקים עם 20.5% נתח שוק כספי. פסק זמן הגיע ל-15.7% , "קינדר" עם 11.8% ו"קינדר בואנו" ל- 5.2%.
לצפייה בסרטון החדש לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|