ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
למען הילדים
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לקמפיין ההתנדבות לויצו שהכינו טמיר-כהן. את הסרטון מלווה השיר "כל החלומות", בביצוע אריק לביא
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
2/2/2005 13:38
אחרי שנים של שתיקה פרסומית חוזרת ויצו לאקרנים, עם קמפיין חדש לתמיכה במגבית למען ילדים ונוער בסיכון.
 
הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום טמיר-כהן/JWT, והסיסמה שמלווה אותו היא: "כלים לחיים".
 
בסרטון נראים תינוקות בני יומם, כשעל רצועת היד שלהם מופיע העתיד הצפוי להם. את הסרטון מלווה השיר "כל החלומות", בביצועו של הזמר המנוח אריק לביא.
 
הקמפיין ישודר במשך 3 שבועות, ובמקביל לו יתקיים חודש התרמה ארצי, שייחתם בערב גאלה לתורמים ומתנדבים, ב-14 במארס.

לצפייה בסרטון לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...