 |
מירי בוהדנה ממשיכה להוביל את סרטוני הפרסומת של ברגר קינג. כפי שפורסם ב-NRG מעריב, בסרטון החדש, שיעלה מחר, בוהדנה מגיעה למועדון סטריפטיז, במסגרת קמפיין חדש, תחת הסיסמה: " מה הוופר שלך".
הקמפיין החדש נועד לקדם סדרה של מוצרים חדשים בברגר קינג: וופר עם פטריות בגריל, וופר עם בצל מטוגן ופטריות בגריל, וופר צ'ילי מתוק, וופר מקסיקני אבוקדו, ואת התוספת החדשה של פטריות בגריל. בסרטון הפרסומת "מה הוופר שלך?" בוהדנה, שרוצה את הוופר שלה בכל מקום מתברר, מגיעה למועדון סטריפטיז ומבקשת מהגבר שליד הבר "אפשר לקבל וופר צ'יפס וקולה?". הגבר מסביר שמדובר ב"מועדון חברים אקסקלוסיבי", והבוהדנה תופסת את עמוד החשפניות, ותוך כדי ריקוד שואלת, הפעם בחושניות: "אפשר לקבל וופר... צ'יפס... ו...ממממ... קולה?".
הקמפיין, בהיקף של כחצי מליון דולר, יעלה מחר (ה') בערוצים 2, 10, ומוזיקה 24. במקביל, יעוצבו כל מסעדות הרשת ברוח תפריט הוופרים החדש. לצפייה בסרטון החדש לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|