ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/256/334.jpg
מתוך קמפיין להק קרנות נאמנות
פוט דה בול אין דה בסקט
"להק קרנות נאמנות" של בנק הפועלים בקמפיין חדש שיצרו אדלר-חומסקי-ורשבסקי ב- JCS Post Production
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב
8/2/2005 16:58
הערב ישודרו לראשונה בערוצים 2 ו- 10 סרטי הפרסומת החדשים של "להק קרנות נאמנות", של בנק הפועלים.
משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי GREY הפיק שני סרטונים בני 20 שניות בבימויו של נועם וייסמן ובעריכתו. את הסרטים מלווה הסיסמא "צעד וחצי לפני כולם".
שפת הסרטים נגזרת מעולם הכדורסל, ומשלבת אלמנטים בתלת מימד, המחברים את הפריימים המעוצבים של המותג עם השוטים הערוכים ממשחק הכדורסל.
מדובר בפרסומת אינטראקטיבית, כשהצופים יכולים לקבל מידע נוסף באמצעות הנקודה הירוקה בשלט הדיגיטלי.
את מלאכת הפוסט פרודקשן עשו באולפני הפוסט של JCS.
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...