 |
חברת "כרומגן" מקיבוץ שער העמקים יוצאת בקמפיין חורף תחת הסיסמה: "עם מי תתקלח/י ב-2013?". הקמפיין הינו קמפיין שילוט בפריסה ארצית, שיכלול שלטי חוצות ושילוט בתנועה (עורפי אוטובוסים) וגם פרסום באינטרנט. תקציב הקמפיין הוא כ-100 אלף דולר, באמצעות חברת המדיה "טופ מדיה".
הקמפיין נועד לקדם מעבר של "כרומגן" ל-8 שנות אחריות לדודי השמש, במקום 5 שנים עד כה. המעבר צפוי להתרחש מפברואר ועד אחרי פסח. בחברה מציינים שככלל, ניתנות כיום לדודי השמש בענף 5 שנות אחריות על פי התקן המחייב.
החברה סיימה בימים אלה תהליך מיתוג מתמשך שארך כשנה, במסגרתו גם שונה לוגו החברה, והוספה לו החמנייה, שנועדה לבידול דודי "כרומגן" מהמתחרים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|