ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מגדילים את האחריות
חברת "כרומגן" יוצאת בקמפיין חורף, תחת הסיסמה: "עם מי תתקלח ב-2013?"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/2/2005 12:54
חברת "כרומגן" מקיבוץ שער העמקים יוצאת בקמפיין חורף תחת הסיסמה: "עם מי תתקלח/י ב-2013?". הקמפיין הינו קמפיין שילוט בפריסה ארצית, שיכלול שלטי חוצות ושילוט בתנועה (עורפי אוטובוסים) וגם פרסום באינטרנט. תקציב הקמפיין הוא כ-100 אלף דולר, באמצעות חברת המדיה "טופ מדיה".

הקמפיין נועד לקדם מעבר של "כרומגן" ל-8 שנות אחריות לדודי השמש, במקום 5 שנים עד כה. המעבר צפוי להתרחש מפברואר ועד אחרי פסח. בחברה מציינים שככלל, ניתנות כיום לדודי השמש בענף 5 שנות אחריות על פי התקן המחייב.

החברה סיימה בימים אלה תהליך מיתוג מתמשך שארך כשנה, במסגרתו גם שונה לוגו החברה, והוספה לו החמנייה, שנועדה לבידול דודי "כרומגן" מהמתחרים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...