 |
אסם יוצאת בקמפיין לרגל מבצע למותג במבה, במסגרתו יוגרלו מדי יום מספר זוכים שייהנו מאספקה שוטפת של החטיף - למשך שנה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, יכלול מודעות בטלוויזיה ובעיתונות, בהשקעה כוללת של 1.2 מיליון דולר. הסרטון מציג את תינוק הבמבה קופץ אל תוך ערימה של חטיפים צהובים, וקורא בהתרגשות: "כמה במבה!!!!". לצפייה בסרטון לחצו כאן. מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן; ארט: כרמון פלד; קופי: אלון חדד, טלי קורח; מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן; פלנרית: מיכל עובדיה – עטיה; תקציבאית: עירית עציון; מנהלת לקוחות: לאה שטרן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|