ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
סוף סוף יש להם מה ללבוש
חנות המותגים M סקוור והסדרה "השיר שלנו" מתחילים בשיתוף פעולה, במסגרתו יוקם מתחם מיוחד בחנות בו יימכרו מוצרים שמצטלמים בסדרה. חלק מהרווחים יופנו לתרומה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/2/2005 11:52
M סקוור, חנות המותגים שבקניון עזריאלי, מתחילה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לחיזוק המותג, בשיתוף סדרת הטלוויזיה "השיר שלנו" (המשודרת ב"יס"). החברה תשקיע בשיתוף הפעולה 120 אלף שקלים.  
 
במסגרת שיתוף הפעולה, תשאיל החנות למפיקי הסדרה בגדי מותגים ומעצבים אותם ילבשו כוכבי הסדרה. כמו כן, יוקם בחנות מתחם מיוחד בו יימכרו המוצרים שמצטלמים בסדרה עם עליית העונה השנייה של הסדרה לשידור. חלק מהרווחים של המתחם יופנו לתרומה.

"חנות המותגים ו'השיר שלנו' משדרות טרנדיות, אופנה והווי של צעירים, ושתיהן ופונות אל קהל יעד דומה", אומרת שירלי פאר, יועצת השיווק של M סקוור. "טלנובלות וסדרות להיט כבר הפכו לשם דבר בעולם הבידור, וההערצה של הצעירים מתורגמת לרצון להדמות לכוכבים. שיתוף הפעולה הוא צעד שיווקי חשוב לחנות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...